Náš příběh

Znáte to jak se potkali tři kamarádi? Jeden říká "Kluci, nedokázali bychom vytvořit něco, abych si mohl každé ráno zobrazovat důležité informace z účetnictví? Pohledávky, závazky, vývoj obratu, zákazníků a tak?"

V dobách, kdy ještě naprostá většina informačních systémů uměla leda tak výstup do excelu jsme vytvořili cloudový systém, který získával data přímo z účetního systému, zpracovával je, vytvářel časové řady, analýzy a srovnání a zobrazoval je pomocí webové aplikace.

Říkali jsme mu NÁSTĚNKA  a už v té době uměl rychlé zobrazování informací za vybrané období, které bylo možné rychle přepínat. Díky datovému skladu, ve kterém byla data agregována, přepočítana a uspořádána do účelových výstupů bylo možné realizovat výběry, hledání a přepočty s velmi rychlou odezvou, která na online datech nikdy nebyla možná. 

Realizace středně velkých projektů pro výrobní a obchodní firmy nás naučila velmi kvalitní práci s daty, způsob jejich zobrazování a prezentace uživatelům. Postupně se nástěnka i graficky posouvala a rozšiřovala o další a další moduly.

V dalším kroku jsme se rozhodli předělat celou Nástěnku do služby, která by měla tyto parametry:
- rychlá instalace - jedno tlačítko pro vytvoření účtu a celého reportingu
- jednoduché ovládání
- online napojení na nejpoužívanější ERP systémy v ČR
- cenová dostupnost i pro malé a střední firmy

A tak vznikl REKAP - REPORTING DO KAPSY